samedi 1 juin 2019

Purchase Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition E-book Online

Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition

30.00$ - Purchase this E-book 

Digital File Direct & Fast Download (ZIP & PDF)
All chapters are included in the tesst Bank
Free samples included once needed (ZIP & PDF)
Several payment options (Paypal , Credit Card)  - NO account Required
Dedicated support / instant chat – Email - Whatsapp

Category : Higher Education

Table of Contents

Brief Contents

 

Capítulo preliminar    Bienvenidos a Unidos

Capítulo 1                  ¿Qué estudias?                 

Capítulo 2                  ¿Quiénes son tus amigos?   

Capítulo 3                  ¿Qué hacen para divertirse?

Capítulo 4                  ¿Cómo es tu familia?          

Capítulo 5                  ¿Dónde vives?                   

Capítulo 6                  ¿Qué te gusta comprar?      

Capítulo 7                  ¿Cuál es tu deporte favorito?        

Capítulo 8                  ¿Cuáles son tus tradiciones?

Capítulo 9                  ¿Dónde trabajas?               

Capítulo 10                ¿Cuál es tu comida preferida?        

Capítulo 11                ¿Cómo es tu salud?            

Capítulo 12                Buen viaje                        

Get Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition by Elizabeth E. Guzmán, University of Iowa Paloma E. Lapuerta, Central Connecticut State University Judith E. Liskin-Gasparro, University of Iowa

Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition Test Bank, Download Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition , Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition Test Book, PDF Unidos Classroom Manual: An Interactive Approach, 2nd Edition ,Elizabeth E. Guzmán, University of Iowa Paloma E. Lapuerta, Central Connecticut State University Judith E. Liskin-Gasparro, University of Iowa , Elizabeth E. Guzmán, University of Iowa Paloma E. Lapuerta, Central Connecticut State University Judith E. Liskin-Gasparro, University of Iowa

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire